Monday, October 13, 2008

Chess Pa Svenska



Disc: 1
1. Ouvertyr
2. Historien Om Schack (The Story of Chess)
3. Där Jag Ville Vara (Where I Want to Be)
4. Merano
5. Anatolij Och Molokov (The Russian and Molokov)
6. Ungern '56
7. Lämna Inga Dörrar På Glänt (Nobody's Side)
8. Jag Vill Se Schack (The Arbiter)
9. Chess
10. Kvartett (En Förebild För Dygd Och Högstra Ambition) (Quartet - A Model Of Decorum & Tranquility)
11. Inte Jag (Someone Else's Story)
12. Möte På en Bro (Mountain Duet)
13. I Mitt Hjärtas Land (Anthem)

Disc: 2
1. Florence Lämnar Freddie (Argument)
2. Vem Ser Ett Barn (Pity the Child)
3. Ni Dömer Mig (Endgame)
4. Om Han Var Här (Heaven Help My Heart)
5. Han Är en Man, Han Är Ett Barn
6. Vem Kunde Ana (The Deal)
7. Drömmar Av Glas (You and I)
8. Jag Vill Se Schack (The Arbiter)
9. Jag Vet Vad Han Vill (I Know Him So Well)
10. Glöm Mig Om du Kan
11. Capablanca
12. Drömmar Av Glas/Historien Om Schack (You and I/The Story of Chess)

Download - Chess pa svenska Disc 1
Download - Chess pa svenska Disc 2

No comments: